Milenijalci i kako ih motivisati?

U poslednje vreme sve češće pitanje sa kojim se susrećemo u komunikaciji sa klijentima je: Milenijalci… kako ih motivisati? U mom timu okružena sam Milenijalcima. 😊 Neko će pomisliti „ti si baš srećna osoba“. Iako su Milenijalci često kritikovani od strane prethodnih generacija za njihove stavove na radnom mestu, da li su ta mišljenja tačna…

Read more

Milenijalac u ime milenijalaca o recruiting – u

U poslednjih par meseci imao sam prilike da kao soft skills trener u dva projekta upoznam stotinak mladih, ambicioznih, vrednih, odgovornih i proaktivnih ljudi. Slušao sam šta ih muči, odgovarao na njihova pitanja i upućivao ih u to šta je tržište rada i kako ga preživeti. Sve one celine o komunikaciji, feedback-u, upravljanju projektima ili…

Read more

Kompanijske vrednosti – Moda ili neophodnost? /kako ih definisati i oživeti/

Da bismo razumeli značaj termina kompanijske vrednosti možda bi najbolje bilo da prvo objasnimo jedan drugi, često neuhvatljiv pojam, sa kojim se mnogi muče – Viziju. Vizija jedne kompanije postoji ako, i samo ako, postoje sledeća tri elementa: osnovni razlog postojanja firme osim pravljenja novca trajne i nepromenljive kompanijske vrednosti dalekosežni i hrabro postavljeni cilj…

Read more

Životna priča jednog heroja/lidera

Najveće dostignuće u razvoju liderskih veština i sposobnosti jeste da razumete i prihvatite mitološke aspekte svog herojskog putovanja kaže Sari Van Poelje. Ovaj koncept je jako jednostavan. Ukoliko se setite da ste na putu toga da postanete lider jednog tima prošli kroz određene faze, izazove i zadatke i to stavite na papir mogli biste da…

Read more

Jelena Tasić drugog meseca u Cirihu

Long time no read. Dakle, drugi mesec je proleteo u treptaju oka. Počeo je tako što je moj šef otišao na odmor u trajanju od 3 nedelje, ostavivši mene, sa mesec dana iskustva u kompaniji da preuzmem odgovornost za sva pitanja koja bi se mogla pojaviti dok on nije tu. Znam, verovatno se pitate, odakle…

Read more