Menadžment coaching za preduzetnike

Radni dan preduzetnika traje 10, 12, ili 14 sati?   Na dnevnom nivou preduzetnik ima veliki broj izazova sa kojima se suočava, veliki broj zadazaka i obaveza, klijenata i zaposlenih sa kojima je neophodno da ostane u kontaktu i prati poslovanje.   Veliki broj zadataka sa -to do liste- zahteva posvećenost i veliki rad, i…

Read more

Otključajte svoj potencijal

Kompanije danas sve više pokazuju potrebu i prepoznaju vrednost procesa razvoja ljudi. Mi smo u 2019. tako i ušli.  U fokus smo stavili naš razvoj. Vrlo često Balance tim je angažovan od strane kompanija jer im je potrebna podrška u delu kako razvijati potencijal zaposlenih. Pa kako se to radi? U većini slučajeva najpre se…

Read more

Milenijalci i kako ih motivisati?

U poslednje vreme sve češće pitanje sa kojim se susrećemo u komunikaciji sa klijentima je: Milenijalci… kako ih motivisati? U mom timu okružena sam Milenijalcima. 😊 Neko će pomisliti „ti si baš srećna osoba“. Iako su Milenijalci često kritikovani od strane prethodnih generacija za njihove stavove na radnom mestu, da li su ta mišljenja tačna…

Read more

Milenijalac u ime milenijalaca o recruiting – u

U poslednjih par meseci imao sam prilike da kao soft skills trener u dva projekta upoznam stotinak mladih, ambicioznih, vrednih, odgovornih i proaktivnih ljudi. Slušao sam šta ih muči, odgovarao na njihova pitanja i upućivao ih u to šta je tržište rada i kako ga preživeti. Sve one celine o komunikaciji, feedback-u, upravljanju projektima ili…

Read more

Kompanijske vrednosti – Moda ili neophodnost? /kako ih definisati i oživeti/

Da bismo razumeli značaj termina kompanijske vrednosti možda bi najbolje bilo da prvo objasnimo jedan drugi, često neuhvatljiv pojam, sa kojim se mnogi muče – Viziju. Vizija jedne kompanije postoji ako, i samo ako, postoje sledeća tri elementa: osnovni razlog postojanja firme osim pravljenja novca trajne i nepromenljive kompanijske vrednosti dalekosežni i hrabro postavljeni cilj…

Read more