[vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”12727″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

Uspeh u prodaji zavisi od stava prodavca i poverenja koje kupac ima. Prodaja je odnos između dve osobe. Na vama je da naučite na koje sve načine možete održati interesovanje kupca tokom dugog prodajnog ciklusa.

Pažljivim slušanjem prepoznaćete potrebe koje kupci imaju.

Suština prodaje nije prodati proizvod, već imati zadovoljnog kupca, kupca koji ima poverenja u vaš proizvod i vašu organizaciju.

Trening prodaje priuštite sebi ukoliko želite da poboljšate prodaju i odnose sa klijentima.

 

NAJČEŠĆI IZAZOVI NAŠIH KLIJENATA

[/vc_column_text][vc_single_image image=”12728″ img_size=”full” alignment=”center”][info_list icon_color=”#a6ce39″ font_size_icon=”35″ eg_br_style=”none”][info_list_item list_title=”KAKO USPOSTAVITI MOST POVERENJA SA KUPCEM?” list_icon=”Defaults-check”]Jedan od najtežih izazova u okviru prodajnog razgovora. Ukoliko Vaš sagovornik ne stekne poverenje u vas, nikada mu nećete prodati ono što ste naumili. Balance tim ima dugogodišnje iskustvo u prodajnim treninzima i može ponuditi originalna rešenja kako da steknete poverenje vašeg sagovornika.[/info_list_item][info_list_item list_title=”PRODAJNI CIKLUS” list_icon=”Defaults-check”]Pomažemo vam da optimizujete vaš prodajni ciklus, kroz detaljnu analizu prodajnih ciljeva i razvoj optimalnih rešenja.[/info_list_item][info_list_item list_title=”PRONAĆI KLIJENTA” list_icon=”Defaults-check”]Naučite kao da vršite akviziciju klijenata na najefikasniji mogući način. Merite efikasnost prodaje različitim kanalima i favorizujte one koji vam donose najviše.[/info_list_item][info_list_item list_title=”NEUTRALIZOVANJE PRIGOVORA KUPACA” list_icon=”Defaults-check”]Nezgodni prigovori mogu da znače i kraj samog prodajnog razgovora. Naučite da prepoznate mehanizme iza ovih nezgodnih rečenica i da odreagujete na pravi način.[/info_list_item][info_list_item list_title=”RAZUMEVANJE POTREBA KUPACA” list_icon=”Defaults-check”]Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju da kupuju. Ukoliko naučite da prepoznate pravu potrebu koja stoji iza motiva za kupovinu vašeg sagovornika, na pola ste puta do pobede![/info_list_item][/info_list][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]