Uspeh u prodaji zavisi od stava prodavca i poverenja koje kupac ima. Prodaja je odnos između dve osobe. Na vama je da naučite na koje sve načine možete održati interesovanje kupca tokom dugog prodajnog ciklusa.

Pažljivim slušanjem prepoznaćete potrebe koje kupci imaju.

Suština prodaje nije prodati proizvod, već imati zadovoljnog kupca, kupca koji ima poverenja u vaš proizvod i vašu organizaciju.

Trening prodaje priuštite sebi ukoliko želite da poboljšate prodaju i odnose sa klijentima.

 

NAJČEŠĆI IZAZOVI NAŠIH KLIJENATA

  • KAKO USPOSTAVITI MOST POVERENJA SA KUPCEM?

    Jedan od najtežih izazova u okviru prodajnog razgovora. Ukoliko Vaš sagovornik ne stekne poverenje u vas, nikada mu nećete prodati ono što ste naumili. Balance tim ima dugogodišnje iskustvo u prodajnim treninzima i može ponuditi originalna rešenja kako da steknete poverenje vašeg sagovornika.

  • PRODAJNI CIKLUS

    Pomažemo vam da optimizujete vaš prodajni ciklus, kroz detaljnu analizu prodajnih ciljeva i razvoj optimalnih rešenja.

  • PRONAĆI KLIJENTA

    Naučite kao da vršite akviziciju klijenata na najefikasniji mogući način. Merite efikasnost prodaje različitim kanalima i favorizujte one koji vam donose najviše.

  • NEUTRALIZOVANJE PRIGOVORA KUPACA

    Nezgodni prigovori mogu da znače i kraj samog prodajnog razgovora. Naučite da prepoznate mehanizme iza ovih nezgodnih rečenica i da odreagujete na pravi način.

  • RAZUMEVANJE POTREBA KUPACA

    Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju da kupuju. Ukoliko naučite da prepoznate pravu potrebu koja stoji iza motiva za kupovinu vašeg sagovornika, na pola ste puta do pobede!